قوانين و مقررات سايت فروشگاهی موسسه جغرافیایی و کارتوگرافی سحاب

 

۱. شرایط و ضوابط استفاده از سایت:

استفاده از سایت فروشگاه موسسه سحاب به معنی آگاهي و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

***استفاده از محصولات سحاب بدون اجازه و مجوز از موسسه سحاب و ذکر منبع پیگرد قانونی دارد***

  • خرید کالا از سایت فروشگاه موسسه سحاب بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت مي پذيرد.

  • خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است.

  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای (توضیحات تکمیلی) ارائه شده به صورت خلاصه و كلي بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

  • كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.

 

۲. شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

  1. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی درج نموده است.

  2. ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل: مالیات  نخواهد بود.

  3. سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا چهار روز کاری در صورت موجود بودن و سفارشی نبودن محصول، آماده سازی و ارسال می‌شود.

  4. در صورت تردید در مورد محصول یا محصولاتی لطفا قبل از اقدام به خرید سئوالات خود را از طریق راه های ارتباطی داخل سایت از ما بپرسید.
  5. کالای خرید داری شدی مرجوع و پس گرفته نمی شود
  6. هزینه ارسال بسته با مشتری می باشد
  7. هزینه بسته بندی به همه مشتریان تعلق می گیرد

۳. شرایط پرداخت:

خرید آنلاین

  • شما می توانید پس ازثبت نام، محصول مورد نظر خود را در سایت جستجو ، به سبد خرید خود اضافه کرده و با ورود به صفحه پرداخت و تکمیل مشخصات صورتحساب، هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نموده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.


۴.شرایط و مراحل ثبت سفارش تا ارسال:

  • کلیه‌ سفارشات ثبت شده از طریق وب سایت فروشگاهی سحاب پس از تأییده پرداخت و صدور فاکتور فروش به ایمیل موسسه سحاب در مرحله آماده سازی، بسته بندی و ارسال می باشد

توجه: سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا چهار روز کاری در صورت موجود بودن و سفارشی نبودن محصول، آماده سازی و ارسال می‌شود.

*** توجه: پاسخگویی به سفارشات و درخواست های اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایمیل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است. ***


۵.نحوه ارسال و زمان ارسال:

۱.تیپاکس: سفارش های مشتریان، شهرهای استان تهران، استان ها و شهرستان هایی که در محدوده تیپاکس می باشد از طریق تیپاکس ارسال می شود.

توجه:

هزینه حمل کالا بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن در محل تحویل بصورت نقدی دریافت میگرد.

مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه شرکت تیپاکس و بر اساس وزن و نشانی محاسبه میگردد و فروشگاه موسسه جغرافیائی و کارتوگرافی سحاب هیچگونه دخل و تصرفی در مبالغ آن ندارد .

  • توجه: پس از ارسال مرسوله، توسط شرکت تیپاکس اسم اسی که حاوی اطلاعات مرسوله و مبلغ می باشد برای شما ارسال می گردد.

 

۲.پیک یا آژانس: سفارش های داخل محدوده شهر تهران، از طریق پیک یا آژانس ارسال می گردد.

توجه:

هزینه ارسال بر مبنای نشانی محاسبه میگردد و فروشگاه موسسه جغرافیائی و کارتوگرافی سحاب هیچگونه دخل و تصرفی در مبالغ ندارد.

زمان ارسال:

محصولات خریداری شده برای مشتریان تهران و استان های دیگر پس از خرید اینترنتی، درصورت سفارشی نبودن محصول و موجود بودن در فروشگاه، روزهای یکشنبه و سه شنبه بین ساعت ۱۰ الی ۱۴ با هماهنگی ارسال خواهد شد.

توجه: سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا چهار روز کاری در صورت موجود بودن و سفارشی نبودن محصول، آماده سازی و ارسال می‌شود.

 

*** هزینه ارسال سفارش ها از طریق پیک و تیپاکس بر عهده سفارش دهنده می باشد ***



۶.اداره فروش موسسه جغرافیائی سحاب

بازدیدکننده گرامی، شما می توانید در شهر تهران از نمایشگاه و فروشگاه مرکزی مؤسسه در روز و ساعت اداری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۵:۰۰) به نشانی زیر بازدید نمایید. همچنین می‌توانید با درخواست تلفنی، نقشه‌ها و کتاب‌های مورد نیاز خود را از طریق پیک یا تیپاکس دریافت کنید.

تهران، خیابان سمیه (بین شریعتی و بهار) شماره ۳۰

کدپستی: ۱۵۶۱۷۳۴۵۱۳

تلفن: ۷۷۵۳۵۷۰۶ – ۷۷۵۳۵۶۷۰ (۰۲۱)

پست الکترونیکی: sahabmap4@yahoo.com

 


 

نکات لازم در ارتباط با ثبت نظرات کاربران:

 

هدف از ایجاد بخش نظرات در موسسه سحاب، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. موسسه سحاب در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌ هیچ‌وجه به معنی تایید فنی موسسه سحاب درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

 

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران :

۱- لطفا فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.

۲- نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.

۳- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

۴- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.

۵- جهت احترام‌ گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.

۶- با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش تماس با ما مطرح کنید.

۷- کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.

۸- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

۹- تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.

۱۰- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

۱۱- لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.